انواع رویه کابینت

صفحه رویه کابینت

صفحه رویه کابینت


انواع رویه کابینت

انواع رویه کابینت

برای انتخاب رویه کابینت آشپزخانه باید عوامل زیادی نظیر قیمت صفحه کابینت آشپزخانه ، کیفیت و ماندگاری صفحه کابینت ، طرح و رنگ رویه کابینت و در آخر ابعاد صفحه را باید در نظر گرفت . باید صفحه ای را برای کابینت انتخاب کنید که از لحاظ طرح ، رنگ به فضای منزل و آشپزخانه شما بیاید . در زیر چند مورد از رویه کابینت با مشخص کردن مزایا و معایب آن قرار داده شده است :
1572697863 luxury white kitchen copy
صفحه کابینت

1- رویه کابینت گرانیت آشپزخانه
رویه گرانیت دوام بالایی در برابر خط و خش دارد . از مهمترین ویژگی های سنگ گرانیت این است که به سادگی روی آن خط و خش نمی افتد .

2- رویه کابینت سنگ مهندسی کوارتز
صفحه کوارتز سطوحی ضد باکتری می باشند.بدین معنا که کوارتز نفوذ ناپذیر بوده و فاقد هر گونه خلل و فرج جهت ورود و رشد باکتری می باشند. از اینرو سنگ کوارتز در کلیه محیط هایی که اهمیت عدم وجود میکروب احساس می گردد. چون هتل ها , سالن های غذاخوری , آشپزخانه ها , سرویس های بهداشتی و مراکز تجاری پر تردد توصیه می شود.از دیگر مواردی که قطعا تعجب شما را در مورد کوارتز بر می انگیزد نبود . بسیاری از محدودیت های رایج در محصولات ساختمانی است. چرا که این سنگ کوارتز , محصولی تمام سفارشی است که بنابر علایق , نحوه طراحی و نوع کاربری که شما از محصول انتظار دارید توسط پیشرفته ترین خطوط مکانیزه و مشاوره متخصصین با تجربه تولید می گردد.

صفحه کابینت
3- رویه کابینت سرامیک
یکی از صفحات ارزان که دارای طرح های زیادی هست صفحه سرامیک است که ایراد آن تردی زیاد این صفحات است .4- رویه کابینت سنگ مرمر
سنگ مرمر یکی از مصالح بدون رقیب و کلاسیک است که مقاومت پایین تری در برابر سنگ گرانیت دارد .

5- رویه کابینت استیل ضد زنگ
این صفحات بیشتر برای آشپزخانه ها صنعتی که استفاده زیادی دارند و زیبایی از اهمیت پایین تری برخوردار هستند بسیار مناسب است .

6- رویه کابینت سنگ مصنوعی کورین 
کورین یا همان سالید سرفیس ضد آب ، ضد لک بوده و از مهم ترین ویژگی های آن میتوان به قابلیت فرم پذیری و یکپارچگی در هر عرض و طولی است .
1572699684 corian koekken 4

7- سطح رویه کابینت جنس چوب
چوب به علت مقاومت پایین در برابر خط و خش متریال مناسبی جهت آشپزخانه نیست ولی استفاده از چوب باعث ایجاد گرمی فضا در محیط آشپزخانه میشود .
صفحات کابینت

×