قیمت و مزایا و معایب کوارتز کابینت

نحوه محاسبه قیمت سنگ کوارتز

نحوه محاسبه قیمت سنگ کوارتز


کوارتز قیمت کوارتز ورق کوارتز رویه کابینت کوارتز مزایا و معایب کوارتز کوارتز کابینت

کوارتز چیست ؟ قیمت کوارتز چه قدر است ؟ مزایا و معایب کوارتز ؟ رنگ های کوارتز ، رویه کابینت کوارتز ، ورق کوارتز

93% صفحات  کوارتز را سیلیس تشکیل داده است، این ماده یکی از سخت ترین و مقاوم­ترین مواد طبیعی است که درجه سختی آن (MOHS 7) می ­باشد . ماده اصلی تشکیل دهنده صفحات کوارتز سیلیس میباشد(93%-96%).سیلیس جز سخت ترین و مقاوم ترین مواد طبیعی است  که درجه سختی آن 7 است (درجه سختی الماس 9 است) . سیلیس به صورت پودر میکرونیزه دانه بندی های ریز و نوعی رزین مخصوص طی فرآیند تولید تبدیل به سنگی یکپارچه می گردد. از اینرو , ویژگی سیلیس به صفجه منتقل شده و باعث میشود سنگ کوارتز مقاومت بالایی در برابر  سائیدگی و ضربه  داشته باشد . در سنگ کوارتز به علت فاقد بودن هر گونه خلل و فرج  , هیچ گونه رشد باکتری و میکروب را نخواهیم داشت بدین دلیل،صفحات کوارتز را آنتی باکتریال می نامند . وزن کم و مقاومت بالای کوارتز از دیگر مزایای سنگ مهندسی کوارتز است. در صورت استفاده از ذرات شیشه , آئینه , سنگ های زینتی و صدف در سنگ کوارتز می توان زیبایی و جذابیت خاصی به آنها داد و به سادگی در مکان های مختلف با طراحی های خاص از سنگ کوارتز استفاده نمود .

در آزمایشات انجام شده اخیر شرکت برتون ایتالیا روی سنگ مهندسی کوارتز در رقابت با محصولات مشابه نشان داده شده است که کوارتز فاقد ترکیبات ارگانیک و فرار سمی  که عواملی بسیار مضر جهت تعادل زیست محیطی هستند می باشد.

 

قیمت سنگ کوارتز بر اساس برند کارخانه تولید شده،طرح سنگ،ابعاد و ضخامت سنگ متفاوت میباشد . در حال حاضر کوارتز های موجود در بازار به برند زیر تقسیم میشوند: کوارتز سایلستون ، کوارتز توتم (کوارتز ایرانی ) ، کوارتز فلات سنگ ، کوارتز سامسونگ (رادیانز) .  قیمت سنگ کوارتز ایرانی از متری 650.000 تومان تا تقریبا متری 1.900.000 تومان میباشد . قیمت سنگ کوارتز اسپانیایی از متری 1.400.000 تومان تا متری 3.900.000 تومان است . قیمت سنگ کوارتز سایلستون از متری 1.500.000 تومان تا متری 3.900.000 تومان است . قیمت سنگ کوارتز رادیانز کره از متری 1.300.000 تومان تا متری 3.200.000 میباشد . قیمت سنگ کوارتز هنستون از متری 1.600.000 تا متری 3.700.000 میباشد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت  کوارتز به لینک زیر مراجعه نمایید

صفحه کوارتز سطوحی ضد باکتری می باشند.بدین معنا که کوارتز نفوذ ناپذیر بوده و فاقد هر گونه خلل و فرج جهت ورود و رشد باکتری می باشند. از اینرو سنگ کوارتز در کلیه محیط هایی که اهمیت عدم وجود میکروب احساس می گردد. چون هتل ها , سالن های غذاخوری , آشپزخانه ها , سرویس های بهداشتی و مراکز تجاری پر تردد توصیه می شود.
از دیگر مواردی که قطعا تعجب شما را در مورد کوارتز بر می انگیزد نبود بسیاری از محدودیت های رایج در محصولات ساختمانی است. چرا که این سنگ کوارتز , محصولی تمام سفارشی است که بنابر علایق , نحوه طراحی و نوع کاربری که شما از محصول انتظار دارید توسط پیشرفته ترین خطوط مکانیزه و مشاوره متخصصین با تجربه تولید می گردد.

کاربرد صفحات کوارتز :
-صفحات کابینت آشپزخانه
-روشویی هتل ها
-مبلمان اداری
-سرویس بهداشتی و حمام
-میزهای آزمایشگاهی

 

سختی کوارتز:

کانترتاپ آشپزخانه در حقیقت میزکار خانم های خانه است از اینرو مقاومت به خراش از جمله مهم ترین مواردی است که می بایست در طراحی یک آشپزخانه مدرن مد نظر قرار گیرد.شما به سادگی می توانید از چاقو جهت برش بر روی این صفحه کابینت کوارتز استفاده نمائید.وجود 93% کوارتز در صفحات ساخت ما منجر به این گشته است که کوارتز نسبت به خراش مقاومت بالایی از خود نشان دهند.

صفحه کابینت

ویژگی های صفحات کوارتز :

-مقاوم در برابر نفوذ لکه ، باکتری ، قارچ و رطوبت
-تنوع رنگ و زیبایی ظاهری
-ثبات رنگ
-دوام بسیار بالا- مقاوم در برابر ترک خوردگی و شکستن
-ضد خط و خش
-عمر مفید طولانی بدون نیاز به پولیش مجدد
-عدم جرم گیری و نظافت آسان
-تنوع رنگ و زیبایی ظاهری
-مقاومت در برابر آتش سوزی

 

 

قیمت سنگ کوارتز کابینت (جدید) آپدیت آبان ماه
قیمت سنگ کوارتز کابینت بر اساس کارخانه تولیدی سنگ کوارتز،طرح سنگ کوارتز و ضخامت سنگ کوارتز متفاوت میباشد .
قیمت سنگ کوارتز ایرانی از متری 650.000 تومان تا تقریبا متری 1.900.000 تومان میباشد .
قیمت سنگ کوارتز اسپانیایی از متری 1.400.000 تومان تا متری 3.900.000 تومان است .
قیمت سنگ کوارتز سایلستون از متری 1.500.000 تومان تا متری 3.900.000 تومان است .
قیمت سنگ کوارتز رادیانز کره از متری 1.300.000 تومان تا متری 3.200.000 میباشد .
قیمت سنگ کوارتز هنستون از متری 1.600.000 تا متری 3.700.000 میباشد .

×